allremove clean room lounge

Hvordan sikrer man, at mere end 200 medarbejdere møder til tiden, bruger den aftalte tid på hver enkelt af deres opgaver og husker at gøre alt det, vi har aftalt med vores kunder?

Ordnede forhold
Hos All Remove  er kvalitet ikke noget, der kommer ved et tilfælde. Vi har nøje udarbejdet et avanceret kvalitetsstyringssystem, der dækker alle led i vores organisation – lige fra ledelsen til servicemedarbejderne.

Kvalitetssikringen skal garantere dig som kunde, at vi – som minimum – leverer den kvalitet, som vi har lovet. Det betyder også, at vores høje standard lever op til de officielle kvalitetsnormer, bl.a. DS/INSTA 800.

Vi kan dokumentere kvaliteten
Det er altid en god idé at skrive tingene ned. Når vi indleder et nyt kundeforhold, udarbejder vi derfor altid en specifik og entydig arbejdsinstruktion for hele opgaven.

Men vi stopper ikke her. Vi udarbejder detaljerede instruktionsskemaer til vores servicemedarbejdere og eventuelle bygningstegninger med farvede skraveringer, der indikerer rengøringsfrekvensen i de forskellige områder.

Derudover sørger vi for, at vores servicemedarbejdere løbende udfylder logskemaer over deres arbejde.

Kvalitetsstyrings-systemer
Vi benytter flere systemer, bl.a. CleanManager til rengøring og Microbizz til vinduespudsning. Det er begge avancerede IT-systemer til kvalitetsikring, der sikrer, at den aftalte tid til arbejdet og driftsplanen overholdes ned til mindste detalje. Tidsforbrug, afvigelser, vareforbrug og lign. registreres på opgaven med det samme – dermed er der tydelig og klar kommunikation omkring afvikling af opgaverne – uden misforståelser eller forglemmelser.

Tilsidst udarbejder vi løbende grundige kvalitetsrapporter, som vi bruger til at forbedre os kontinuerligt og sikre os, at vores kunder altid er tilfredse med vores services.