microbizz kvalitetssikring

Hvordan sikrer man, at mere end 200 medarbejdere møder til tiden, bruger den aftalte tid på hver enkelt af deres opgaver og husker at gøre alt det, vi har aftalt med vores kunder?

Svaret er det mobile system Microbizz, der til enhver tid giver vores driftsledelse det fulde overblik over vores servicemedarbejderes tidsforbrug og arbejdsindsats.

For dig som kunde er det din garanti for, at alle opgaver bliver løst 100 % optimalt og i forhold til vores indgåede aftaler.

Sådan virker Microbizz
Hos All Remove er hele opgavestyringen automatiseret via det mobile system Microbizz – som sikrer, at medarbejderne har alle relevante oplysninger til rådighed om en kunde og en opgave 24/7 – on site. Det gælder også alle informationer vedr. kvalitet, adgangsforhold, udstyr mm. Det betyder, at relevante informationer kommer til rette personer, og alle sager følges helt til dørs.

Tidsforbrug, afvigelser, vareforbrug og lign. registreres på opgaven med det samme – dermed er der tydelig og klar kommunikation omkring afvikling af opgaverne – uden misforståelser eller forglemmelser.