Vi lægger stor vægt på at bruge vores egne medarbejdere i stedet for underleverandører. Det sikrer, at vi altid har et kvalificeret og ansvarligt personale, der taler dansk. Med mere end 200 medarbejdere har vi et stort ansvar for at opretholde en entydig og fornuftig personalepolitik.

Tilfredse medarbejdere er en fordel for vores kunder
Hvad er det så, der gør, at vores medarbejdere er mere glade for at arbejde hos os end andre steder i branchen?

For det første har vi en gennemarbejdet og detaljeret personalepolitik, der danner grundlag for alt – både rekruttering, uddannelse og arbejdsmiljøet.

Personalepolitiken sikrer, at vi tager socialt ansvar og lever op til de almene krav på alle områder. Personalepolitikken indbefatter bl.a.:

  • Integration af socialt udsatte.
  • Ligestilling blandt alle medarbejdere uanset køn, race, religion og alder.
  • Oprettelse af skåne- og deltidsjobs.
  • Misbrugspolitik og hjælp.
  • Velfærdsordning, der blandt andet fokuserer på eliminering af EGA (Ensidigt Gentaget Arbejde) og gennemførelse af arbejdsrotationer.
  • Hjælp ved fratrædelse.

Uddannet personale
Samtidig sætter vi stor fokus på at uddanne vores medarbejdere løbende – enten igennem grundkurser eller kompetencegivende uddannelser. 

Alle medarbejdere gennemgår en grunduddannelse i erhvervsrengøring. Derudover er der mulighed for at få supplerende uddannelser indenfor arbejdsmiljø, sikkerhed, specialrengøring, kvalitetsstyring m.m.

Derfor har vi også et godt samarbejde med eksempelvis AMU og KTS. 

For dig som kunde betyder det, at du kan forvente at møde servicemedarbejdere, der er imødekommende og sætter en ære i deres arbejde.